Ενισχύστε φυσικά το ανοσοποιητικό σας σύστημα!

Το Καλοκαίρι έχει πλέον περάσει ανεπιστρεπτί και οι πλείστοι δεν καταφέρνουν να βγουν «αλώβητοι» από τον άστατο καιρό που επικρατεί τις τελευταίες ημέρες!

Αν θέλετε να αποφύγετε την εμφάνιση ενός κοινού κρυολογήματος ή της γρίπης, φροντίστε να κρατήσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα αναβαθμισμένο και έτοιμο για δράση.

Αυτό μπορείτε να το καταφέρετε σε ένα καλό βαθμό, ακολουθώντας καθημερινά μια καλή διατροφή και άσκηση. Επίσης, με τον περιορισμό του αλκοόλ και του τσιγάρου καθώς και καλό ύπνο κάθε βράδυ!

Εκτός των πιο πάνω όμως, καλό θα είναι να ακολουθήσετε και κάποιες φυσικές θεραπείες.


Δείτε τις πιο κάτω:

 

Υγιή Βακτήρια:

Το έντερό είναι υπεύθυνο για το 85% της υγείας του ανοσοποιητικού συστήματος. Ενισχύστε το με τρόφιμα που περιέχουν προβιοτικά και υγιή βακτήρια, όπως το γιαούρτι και το κεφίρ. Αυτά μπορούν να θωρακίσουν την άμυνα του οργανισμού, καθώς τον εφοδιάζουν με ευεργετικά βακτήρια που αντιμετωπίζουν και καταπολεμούν τους ιούς.

 

Βιταμίνη D:

Η βιταμίνη D, θα σας βοηθήσει να αναπτύξετε ένα ισχυρό ανοσοποιητικό σύστημα κι έτσι, θα μπορείτε να καταπολεμήσετε τις μολύνσεις και τους ιούς! Η βιταμίνη D ή αλλιώς βιταμίνη του ήλιου, δημιουργείτε με την έκθεση μας στον ήλιο. Εναλλακτικά μπορείτε να παίρνεται μια κάψουλα κάθε μέρα.



Ψευδάργυρος:

Ψευδάργυρος ή αλλιώς zinc. Θα σας βοηθήσει να αποφύγετε τα κρυολογήματα και τις λοιμώξεις. Τροφές πλούσιες σε ψευδάργυρο που μπορείτε να καταναλώνετε καθημερινά είναι το κόκκινο κρέας, τα ψάρια, τα αυγά και τα ρεβίθια! Επίσης, οι ηλιόσποροι και οι σπόροι κολοκύθας. Εάν θέλετε επιπλέον τόνωση ψευδάργυρου, πάρτε ένα δισκίο καθημερινά!