4+1 τρόποι για φυσική ενίσχυση του ανοσοποιητικού σας συστήματος!

Γνωρίζουμε ότι κανείς δεν θέλει να είναι άρρωστος, γι’ αυτό φροντίστε να διατηρήσετε ένα  δυνατό ανοσοποιητικό σύστημα, δίνοντας στον οργανισμό σας τα όπλα που χρειάζεται!

1. Ακολουθήστε μια υγιεινή διατροφή πλούσια σε φρέσκα φρούτα και λαχανικά

Η διατροφή που είναι πλούσια σε φρούτα και λαχανικά βιολογικής καλλιέργειας, δημητριακά ολικής αλέσεως και άπαχη πρωτεΐνη τονώνει το ανοσοποιητικό και προλαμβάνει τις αρρώστιες. Μια ακόμα καλή συμβουλή, είναι η αποφυγή της ζάχαρης καθώς και των επεξεργασμένων τροφών.


2. Γυμναστείτε καθημερινά

Γυμναστείτε για 20 - 30 λεπτά, κάθε μέρα, ή τουλάχιστον 4 ημέρες της βδομάδας. Η σωματική άσκηση βελτιώνει τη λειτουργία του ανοσοποιητικού αυξάνοντας τη δράση  των λευκών αιμοσφαιρίων που επιτίθενται στους ιούς.



3. Βρείτε υγιείς τρόπους για να αντιμετωπίσετε το στρες

Το στρες επηρεάζει, μέσω των ορμονών, το ανοσοποιητικό σύστημα . Αντιμετωπίστε το άγχος με γιόγκα, μουσική, περιπάτους στη φύση, συχνό γέλιο και μασάζ, που δυναμώνουν το ανοσοποιητικό μας σύστημα.


4. Κοιμηθείτε καλά

Με τον ύπνο τα κύτταρα αναζωογονούνται και αναπλάθονται ενώ το σώμα θεραπεύεται και μπορεί έτσι να αντιστέκεται στις αρρώστιες. Η έλλειψη του ύπνου μπορεί να οδηγήσει σε καταστολή του ανοσοποιητικού συστήματος. Οι περισσότεροι άνθρωποι χρειάζονται επτά με οχτώ ώρες ύπνου κάθε νύχτα.


5. Συμπληρώματα Διατροφής

Οι βιταμίνες Α, C καθώς και οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β και D, στηρίζουν τη λειτουργία του ανοσοποιητικού. Τα συμπληρώματα είναι εφόδια που ενισχύουν τη δράση των άλλων τροφών κατά την εποχή της γρίπης.